نشست هماهنگی با مسئولان و نمایندگان رسانهها بهمنظور انعکاس بهتر دستاوردهای ادارات امارتی برگزار شد
2026-06-24
نشست هماهنگی با مسئولان و نمایندگان رسانهها بهمنظور انعکاس بهتر دستاوردهای ادارات امارتی برگزار شد
بهمنظور انعکاس بهتر و مؤثر دستاوردهای ادارات امارتی، نشست هماهنگی با مسئولان و نمایندگان رسانههای داخلی و خارجی در مرکز اطلاعات و رسانههای حکومت برگزار شد.
در آغاز این نشست، محترم مولوی نعیمالحق حقانی، رئیس مرکز اطلاعات و رسانههای حکومت، پیرامون اهمیت و نقش رسانهها سخنرانی کرد و گفت که رسانهها در انعکاس فعالیتها، دستاوردها و خدمات ادارات امارتی و نیز در رساندن معلومات به مردم، نقش مهم و اساسی ایفا میکنند. وی همچنان از همکاری دوامدار رسانهها با مرکز اطلاعات و رسانههای حکومت قدردانی نموده و بر تقویت بیشتر تعامل متقابل و هماهنگی نزدیک تأکید ورزید.
محترم حقانی همچنین در مورد ابتکارات و برنامههای جدید مرکز اطلاعات و رسانههای حکومت معلومات ارائه کرده و اظهار داشت که عملیشدن این ابتکارات، سهولتهای لازم را در زمینه دسترسی رسانهها به اطلاعات فراهم خواهد کرد و موجب تقویت و افزایش تأثیرگذاری فعالیتهای نشراتی آنان خواهد شد.
در جریان نشست، محترم حشمتالله ناصری، معاون مرکز اطلاعات و رسانههای حکومت، معلومات تفصیلی را در مورد میکانیزم شریکسازی اطلاعات ادارات امارتی ارائه کرد و برای تطبیق موفقانه این میکانیزم، خواستار همکاری همهجانبه رسانهها شد.
در پایان، مسئولان و نمایندگان رسانهها از ابتکارات مرکز اطلاعات و رسانههای حکومت و میکانیزم جدید شریکسازی اطلاعات ابراز رضایت نموده و دیدگاهها و پیشنهادهای خود را برای غنامندی، تأثیرگذاری و توسعه بیشتر این برنامهها مطرح کردند.